.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستان خالی، دل‌های بزرگ
مسؤول هیأت دانشجویی لبیک یا مهدی (ع)بابل با بیان اینکه با دست خالی و کمک مردم توانستیم برنامه را برگزار کنیم، گفت: باید از این محافل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا از این دورهم بودن‌ها استفاده کنیم.

 

 

شمال نیوز: در ایام محرم شاهد صحنه‌های جذاب و تماشایی در گوشه و کنار شهر هستیم برخی نذری می‌پزند، برخی پای ثابت مراسم‌های عزاداری هستند تا بتوانند مراسم درخور و شایسته در استان برگزار کنند.

 

طی این ایام دل‌ها به هم نزدیک‌تر است و مهم‌ترین موضوع انتقال پیام سیدالشهدا است و در این زمینه دانشجویان شهرستان بابل برای تحقق این مهم اقدام به راه‌اندازی هیات کردند.

 

دانشجویان شهرستان بابل دور هم جمع شدند و توانستند هیأتی را راه بیندازند، درست است با دست خالی جلو آمدند اما با این اقدام مهم فضای شهر را شهدایی و معنوی کردند.

 

امیرحسین جانعلی‌زاده مسإول هیأت دانشجویی لبیک یا مهدی (ع) بابل در این‌باره اظهار کرد: این هیأت از چند ماه گذشته با توجه به فضای دانشجویی توسط دانشجویان دغدغه‌مند شهرستان بابل تاسیس شد.

 

وی افزود: برای دهه اول محرم این فضا اقتضا می‌کند که ما جوانان را به مفاهیم ایثار و شهادت آشنا کنیم و به همین دلیل تصمیم بر آن شد که در گلزار شهدا گله محله بابل این برنامه را برگزار کنیم.

 

مسإول هیات دانشجویی لبیک یا مهدی بابل با اشاره به اینکه با دست خالی و کمک مردم توانستیم برنامه را برگزار کنیم، اضافه کرد: البته معاونت فرهنگی شهرداری و مسؤول سازمان آرمستان‌های شهرداری بابل در این زمینه به ما کمک کردند.

 

جانعلی‌زاده با تاکید بر اینکه باید از این محافل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا از این دورهم بودن‌ها استفاده کنیم.

 

فاطمه زهرا درزی پور دانشجوی دیگر دانشگاه پیام نور بابل و مسإول اجرایی هیأت لبیک مهدی برنامه واحد خواهران در گفت‌وگوبا فارس، اظهار کرد: اینجا گلزار شهدا آرامگاه گله‌محله بابل است که این هیأت اولین سالی است که در شهرستان بابل اجرا می‌کند.

 

وی افزود: به‌دنبال این هستیم دوستانی که در دانشجویی در بسیج فعالیت می‌کنند حتی بعد از پایان دانشگاه، در زیر خیمه‌ای مثل خیمه اباعبدالحسین (ع) با تشکیل هیات جمع کنیم.

 

مسإول اجرایی هیات لبیک مهدی برنامه واحد خواهران با اشاره به اینکه شروع کار ما برای دورهمی دانشجوها هیات بود، تصریح کرد: در آینده به اردوهای جهادی، کمک‌های مومنانه و سایر نیز امتداد پیدا خواهد کرد.

 

درزی‌پور با بیان اینکه یک غرفه کودک هم احداث کردیم، گفت: برنامه‌ای که برگزار می‌کنیم با نام هفتاد و سومین نفر است که انشاالله با مدد از همین شهدا بتوانیم هفتاد و سومین یار امام حسین (ع) باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.